POD - research

Så här på nattetid när en podare vanligtvis är ute och just podar har jag idag tagit en paus för att göra lite nödvändig POD-research. Att researcha POD är förstås inget märkvärdigt eller ovanligt utan något som görs dagligen av podare världen över. Men just den här gången hittade jag faktiskt lite nämnvärd fakta som jag tror att mina kollegor här på bloggen men även ni läsare kommer att finna intressant.

 - Allas vår Lennart bor endast 97 meter ifrån mig!
Behövs förstås ingen närmare beskrivning, ett nära pod är alltid uppskattat.

- Nils är 68 år, 8 månader och 18 dar gammal!
Nu undrar ni kanske vikten av detta, men de gör honom förstås lätt podad + att han i varje skjut satsar som om det vore den sista.

- Skinmössan (you know who) fyller snart 38 år!
En 40 års kris förklarar hans omtalade uppförande och ger stora möjligheter till att även i framtiden vara ett potensiellt pod. Bör tilläggas att hans andra namn är Arvid Knut *fniss*

- Matts fyller snart 30 bast!
Här handlar det om en 30 års kris men som förmodligen även gör honom till ett lätt byte.

Med andra ord finns det i vår lärarkår många potensiella POD något som ialla fall glädjer mig och gör min studietid lite lättare att leva med. Att tilläggas bör att det i veckan har obseverats att Lars tagit av sig ringen,! Har detta ett sammband med hans glada humör och hans nya humoristiska sida? Håller Lars på att förvandlas till en poddare? Kan jag få högre betyg genom att podda Lars? Detta är frågor som direkt kommer upp och som jag nu ska sova på.

All in /
Svampbob


Kommentarer
Postat av: Splinter

Hej kollega, jag måste säga att du har gjort sjukt bra research arbete som jag tror gynnat de flesta här på .. ja låt oss kallade Pod organisationen.

Så tack än en gång och ser framemot vidare läsning



Ditt fan och kollega Splinter



p.s manlighet slår allt!

2009-02-27 @ 11:26:25
Postat av: Sunshine

OJ vilken bra information! Bra som grund när det ska PODAS!

2009-03-02 @ 15:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0